דילוג לתוכן העמוד

הריבוע החי #7 / עדי בוטרוס / עוד דבר אחד+כניעה

בהפרש של שלושה שבועות יעלו שתי יצירות מחול מאת עדי בוטרוס במבואת הכניסה למוזיאון. עוד דבר אחד (2020) היא יצירה לארבעה רקדנים גברים, כניעה (2018) היא יצירה לשני רקדנים ולשתי רקדניות. שני המופעים בודקים מצבים של יחד ולחוד, ופורסים טווח יחסים הנע בין תמיכה, נשיאה, הישענות, וגם שימוש בכוח. המחול הגופני והאנרגטי של עדי בוטרוס משקף ביטויים של סנכרון וסולידריות, תלות ושותפות גורל.

עוד דבר אחד
יום שני, 4/7/22, 20:00

כוריאוגרפיה ועיצוב פסקול עדי בוטרוס רקדנים ג׳רמי אלברז׳, עדי בוטרוס, גל גורפונג, אריאל גלברט ניהול חזרות מאי זרחי תלבושות סתיו סטרוז׳ בוטרוס אדמיניסטרציה סיגל כהן

היצירה היא הפקה משותפת של עדי בוטרוס, Théâtre de la Ville – Paris ו־fabrik Potsdam. העבודה נתמכה על ידי הקרן ליוצרים עצמאיים מיסודו של משרד התרבות והספורט, ובתמיכת תוכנית שהות אמן במרכז הערבי־יהודי ביפו.


כניעה
יום שני, 25/7/22, 20:00

כוריאוגרפיה ועיצוב פסקול עדי בוטרוס רקדנים עדי בוטרוס, ענת ועדיה, אבשלום לטוכה, סתיו סטרוז׳ בוטרוס יעוץ אמנותי ענת ועדיה, מאי זרחי תלבושות רעות שייבה

היצירה הוזמנה ונתמכה על ידי ,Théâtre de la Ville — Paris וכן נתמכה על ידי — La Faïencerie — Théâtre Cinéma Creil ומרכז סוזן דלל למחול ולתיאטרון, תל אביב–יפו.

הריבוע החי
מתוך פרוייקט "הריבוע",המושק לציון חגיגו ה־90 למוזיאון תל אביב לאמנות. הפרויקט מורכב משני חלקים: חלקו האחד ווירטואלי ומתקיים באתר וברשתות החברתיות של המוזיאון וחלקו השני הוא סדרת אירועים חיים המתקיימים בתוך ריבוע שגבולותיו משורטטים על רצפת חלל הכניסה של הבניין הראשי של המוזיאון.