דילוג לתוכן העמוד

Looking 4 / פרפורמנס חזותי רב־תחומי מאת אנסמבל קיבוץ גלויות

מסע חיפוש מרתק אחר משמעות היצירה, חופש ושייכות בעולם מופשט בעל חוקים נוקשים

זוג המייקרים מחליטים ליצור לעצמם המשכיות, אך מגלים כי היצור פרי בטנם שונה ממה שציפו לו — הוא בעל מראה אחר, מחשבה חופשית, ואינו מפחד לבדוק את גבולותיו. בתהליך האבולוציה שלו, היצור הבודד מחפש את המשלים שלו, בזמן שהמייקרים משתעשעים ומתעללים בו, עד לסוף הידוע מראש.

מי משפיע על מי? היוצר על היצירה, או היצירה על היוצר?

מופע טריו טכנולוגי בלייב, הנוצר בפיוזן של ויזואל, סאונד, בובות וגוף.

בואו להציץ בתודעתם של אמנים בעת תהליך היצירה.

פרפורמרים ויוצרים: חברי אנסמבל קיבוץ גלויות
בימוי והפקה
חברי אנסמבל קיבוץ גלויות פרפורמרים העין: מיטל ילינק, ציירת הווידיאו ארט: מלוינה פולק, כתיבת מוזיקה מקורית / מוזיקאי: יוני טל
מנהלת אמנותית מיטל ילינק דרמטורגית יערה אקהויז יוצרי תוכנת הציור זאב ודורית ילינק מעצב תנועה ארתור אסטמן מעצב תאורה יניר ליברמן מעצבות תפאורה ובובות מיטל ילינק / מלוינה פולק מעצבת תלבושות מלוינה פולק יועץ בימתי אלעד זמרני יועצת הפקה שרון גומבוש מנהל הפקה ניבי גליקליך

אנסמבל קיבוץ גלויות הוקם ב־2014 על ידי מיטל ילינק, שחקנית, בימאית ואמנית רב־תחומית, ושרון גומבוש, במאית ומורה לתיאטרון, במטרה ליצור תיאטרון שיתופי מעורב העוסק בנושאים חברתיים־פוליטיים ובעל שפה אמנותית ייחודית. מ־2020 סטודיו האנסמבל ממוקם בשכונת התקווה, במקלט ציבורי 807 מטעם מחלקת אמנות, עיריית תל אביב–יפו.

שיטת העבודה וגישת הבימוי: האנסמבל כשמו כן הוא, דוגל בשיטת ה"קיבוץ" – יצירה שיתופית ושוויונית. כמו בכל היצירות של האנסמבל, החזרות מתבצעות בתנאי מעבדה המערבת את כל היוצרות והשותפות בתהליך החזרות. שיטת העבודה של האנסמבל מביאה אותנו לבחור שותפות־יוצרות המגיעות מאסכולות שונות, כך שכל יוצרת־שותפה מביעה את דעותיה ומשפיעה על היצירה על סמך ניסיונה האמנותי ובתחום ההתמחות שלה. כך שגם בהפקה "Looking 4" כל היוצרות והיוצרים לוקחים חלק בתהליך החקירה ובבימוי היצירה.

בין יצירותינו הקודמות: התחנה הבאה קיבוץ גלויות, פינוקיו, חיה רעה, !We Can Do It, פיקאסו 2019, Eye Love you.