דילוג לתוכן העמוד

DIRT / תיאטרון קליפה

DIRT Creates
DIRT Destroys
DIRT Unites
DIRT is One

קדרות, אמונה ואקרובטיקה במופע הבוחן ומאתגר את גבולות הגוף דרך חקירת מושג האלוהות. DIRT נע סביב החומר ממנו נוצרנו ושאליו נשוב – עפר (אדמה, חימר). ג׳ונתן נוסן פרפורמר, קדר ואקרובט, מציג באלסטיות פנומנלית רעיונות הדורשים גמישות מחשבתית. הוא לש את גופו לצורות כמו היה עשוי חימר רטוב, וכמותו מתעצב כחומר ביד היוצר – פעם האנושי ופעם השמיימי.

העפר – אחריתו של הגוף, המסמל עבורנו את סופנו והתפרקותנו ונתפס כראייה לזמניותנו בעולם, נגאל באמצעות החיים שמפיח בו, כשהוא יוצר ממנו כלי קיבול ומציע לנו התבוננות מיסטית של התגלגלות וקבלה שבצידה תקווה אל-אישית.

היצירה בנויה בפורמט של מייצג-הרצאה ומורכבת מחמישה פרקים, כשכל פרק עוסק בהיבט אחר של מושג האלוהות ומתאפיין בתנועתיות הייחודית לו. ג’ונתן מעביר אותנו מפרק לפרק ומשכלל את העדשה דרכה אנו חווים את הקיום שלנו מול האמונה כרעיון. יכולתיו הפיזיות כאקרובט ונסיונו כקדר מופנים לביטוי הקדושה שטמונה בחומר, והקסם שבמפגש מול קהל.

ג’ונתן נוסן בוגר אוניברסיטת קליפורניה בברקלי, למד על מלגת פולברייט בקיוטו בתכנית עיצוב מקומות קדושים. שיחק בברודווי בהצגה על חייו של בוב דילן, ובמטרופוליטן אופרה. בוגר ה- Theatre and Circus School בלונדון.


המופע מתקיים בשפה האנגלית.
המופע אינו כולל עירום.
אורך המופע: 60 דק’

יצירה וביצוע: ג’ונתן נוסן ליווי אמנותי: עידית הרמן בימוי: אריאל ברונז עיצוב תלבושות: Yas Studio TLV עיצוב אביזרים: גילי גודיאנו צילום: ליאור חורש

דימוי: ליאור חורש