דילוג לתוכן העמוד ←

דמי כניסה לביקור נגיש

בעלי תעודת נכה

40 ₪

מלווי נכים

חינם

התאמות אלו נעשות בליווי מורשי נגישות מתו"ס ושירות, בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח — 1998) והתקנות על פיו

מבנים

חניית נכים
בשדרות שאול המלך, לפני הרחבה שבפתח הבניין הראשי.

דרכי גישה והתאמות
קיימת גישה נגישה, ללא מכשולים, מחניית הנכים אל רחבות המוזיאון והכניסות לשני אגפיו — ומשם אל כל חלקי המוזיאון.

גישה מהמבואה בבניין הראשי

  1. לגלריות שבמפלסים מעל קומת המבואה (קומה 1), באמצעות כבש רציף.
  2. למפלס התחתון (קומה 1-), באמצעות מעלית.
  3. למעבר המקשר את מפלס המבואה לבניין ע"ש שמואל והרטה עמיר, באמצעות מעלון אלכסוני.

גישה ממבואת בניין ע"ש שמואל והרטה עמיר אל כל מפלסי המבנה והשירותים הניתנים בו, באמצעות דרגנועים ומעליות.

גישה לכל אולמות האירועים אולם קאופמן, אולם רקאנטי ואולם אסיא — ומקומות ישיבה מיוחדים בהם.

גישה לגן הפסלים דרך מישור משופע מתוך המוזיאון, וכן מרחבת המשכן לאמנויות הבמה.

עמדות שירות
עמדות השירות מותאמות למתן שירות לכול

  1. דלפק מונמך בכל עמדות השירות הקבועות.
  2. עזרים ללקויי שמיעה בכל עמדות השירות קיימות מערכות עזר לשמיעה (מסוג לולאת השראה), הכוללת מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות. כמו כן, יש מערכות עזר לכבדי שמיעה באולמות.

שירותי נכים

  1. בבניין הראשי: קומה 0, קומה 1-
  2. בבניין ע"ש שמואל והרטה עמיר: קומות 2-, 1-, 2

עמדות החתלה

  1. בבניין הראשי: קומה 1-
  2. בבניין ע"ש שמואל והרטה עמיר: קומה 0

אמצעי עזר

  1. נהלי השירות מאפשרים כניסה של אדם עם מוגבלות עם חיית שירות וכן הסתייעות במלווה, למחזיקים בתעודת נכה שמצוין עליה: "ופטור מתשלום עבור מלווה". ובתנאי שאין צורך בהקצאת כיסא בנפרד עבור המלווה. בנוסף, על פי הנוהל, אחראי למתן שירות יספק, לבקשת אדם עם מוגבלות, שירות ללא המתנה בתור למחזיקים בתעודת נכה שמצוין עליה "פטור מהמתנה בתור".
  2. ניתן לקבל כסאות גלגלים ומקלות כיסא לשימוש המבקרים במלתחות הסמוכות לקופות.
  3. ניתן לקבל מערכת הדרכה קולית, בעברית ובאנגלית, בעלת לוח מקשים המותאם לכבדי ראייה ואפשרות לחיבור לולאת השראה לכבדי שמיעה, בעמדת המודיעין בבניין הראשי (קומה 0).
  4. בספריית המוזיאון נמצאים מחשבים לשימוש הציבור.


שימו לב!
לעיתים לא תתאפשר כניסה לגלריות המוזיאון עם תיקים ועגלות ילדים. ניתן להפקיד אותן, ללא תשלום, בדלפק שמירת החפצים בסמוך לקופות. במקרים אלה יש להישמע להנחיות הסדרנים.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים לשירות נגיש
הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי המוזיאון לנושא הנגישות, ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
נתב שיחות נגיש
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

נגישות אתר האינטרנט

  1. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  2. התאמות הנגישות בוצעו על פי המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  3. נבחנה התאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו־Internet Explorer.
  4. האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים Enter ו־Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  5. האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
  6. ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.
  7. לשם קבלת חוויית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

צרו קשר

מוקד טלפוני נגיש: 03-6077020
info@tamuseum.com

בקשות והצעות
אנו משקיעים מאמץ רב בשיפור הנגישות. לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור, אתם מוזמנים לפנות אל:
יפעת קידר
רכזת הנגישות במוזיאון
בימים א’–ה’ בין השעות 16:30-9:00
טל' 03-6077486
yifatk@tamuseum.com

דמי כניסה לביקור נגיש

בעלי תעודת נכה

40 ₪

מלווי נכים

חינם

צרו קשר

מוקד טלפוני נגיש: 03-6077020
info@tamuseum.com

בקשות והצעות
אנו משקיעים מאמץ רב בשיפור הנגישות. לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור, אתם מוזמנים לפנות אל:
יפעת קידר
רכזת הנגישות במוזיאון
בימים א’–ה’ בין השעות 16:30-9:00
טל' 03-6077486
yifatk@tamuseum.com

עוד במידע לביקור