דילוג לתוכן העמוד

דמי כניסה לביקור נגיש

בעלי תעודת נכה

40 ₪

מלווי נכים

חינם

מוזיאון תל אביב לאמנות נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקם ברחוב שד׳ שאול המלך 27, תל אביב (קומה 0)

  • חניית נכים — קיימת בשדרות שאול המלך, לפני הרחבה שבפתח הבניין הראשי
  • דרכי גישה והתאמות — קיימת גישה נגישה, ללא מכשולים, מחניית הנכים אל רחבות המוזיאון והכניסות לשני אגפיו — ומשם אל כל חלקי המוזיאון.
    • גישה מהמבואה בבניין הראשי:
  • גישה לכל אולמות האירועים — אולם קאופמן, אולם רקאנטי ואולם אסיא — ומקומות ישיבה מיוחדים בהם.
  • גישה לגן הפסלים — דרך מישור משופע מתוך המוזיאון, וכן מרחבת המשכן לאמנויות הבמה.
  • עמדות שירות — עמדות השירות מותאמות למתן שירות לכול
    1. דלפק מונמך בכל עמדות השירות הקבועות.
    2. עזרים ללקויי שמיעה בכל עמדות השירות קיימות מערכות עזר לשמיעה (מסוג לולאת השראה), הכוללת מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות. כמו כן, יש מערכות עזר לכבדי שמיעה באולמות.
  • שירותי נכים
    1. בבניין הראשי: קומה 0, קומה 1-
    2. בבניין ע"ש שמואל והרטה עמיר: קומות 2-, 1-, 2
  • עמדות החתלה
    1. בבניין הראשי: קומה 1-
    2. בבניין ע"ש שמואל והרטה עמיר: קומה 0
  • אמצעי עזר
    1. נהלי השירות מאפשרים כניסה של אדם עם מוגבלות עם חיית שירות וכן הסתייעות במלווה, למחזיקים בתעודת נכה שמצוין עליה: "ופטור מתשלום עבור מלווה". ובתנאי שאין צורך בהקצאת כיסא בנפרד עבור המלווה. בנוסף, על פי הנוהל, אחראי למתן שירות יספק, לבקשת אדם עם מוגבלות, שירות ללא המתנה בתור למחזיקים בתעודת נכה שמצוין עליה "פטור מהמתנה בתור".
    2. ניתן לקבל כסאות גלגלים ומקלות כיסא לשימוש המבקרים במלתחות הסמוכות לקופות.
    3. ניתן לקבל מערכת הדרכה קולית, בעברית ובאנגלית, בעלת לוח מקשים המותאם לכבדי ראייה ואפשרות לחיבור לולאת השראה לכבדי שמיעה, בעמדת המודיעין בבניין הראשי (קומה 0).
    4. בספריית המוזיאון נמצאים מחשבים לשימוש הציבור.
    5. שימו לב! לעיתים לא תתאפשר כניסה לגלריות המוזיאון עם תיקים ועגלות ילדים. ניתן להפקיד אותן, ללא תשלום, בדלפק שמירת החפצים בסמוך לקופות. במקרים אלה יש להישמע להנחיות הסדרנים.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש — הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי המוזיאון לנושא הנגישות, ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • נתב שיחות נגיש — המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר — קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    1. מוקד טלפוני נגיש- 03-6077020
    2. דואר אלקטרוני - info@tamuseum.com
    3. פניה באמצעות הדואר: מוזיאון תל אביב לאמנות, ת.ד. 33288 תל אביב־יפו 6133201

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.

מוזיאון תל אביב לאמנות מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט >

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

אנו משקיעים מאמץ רב בשיפור הנגישות כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

יפעת קידר

  • רכזת הנגישות במוזיאון
  • בימים א’–ה’ בין השעות 16:30-9:00
  • טל' 03-6077486
  • yifatk@tamuseum.com
  • מוקד טלפוני נגיש: 03-6077020
  • info@tamuseum.com


הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 25/10/2020

דמי כניסה לביקור נגיש

בעלי תעודת נכה

40 ₪

מלווי נכים

חינם

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

אנו משקיעים מאמץ רב בשיפור הנגישות כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

יפעת קידר

  • רכזת הנגישות במוזיאון
  • בימים א’–ה’ בין השעות 16:30-9:00
  • טל' 03-6077486
  • yifatk@tamuseum.com
  • מוקד טלפוני נגיש: 03-6077020
  • info@tamuseum.com


הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 25/10/2020