דילוג לתוכן העמוד

חיות בסרט / לאסי שובי הביתה, 2020 / סרטים על חיות וערכה לפעילות עצמית בגלריות המוזיאון בעקבות התערוכה תיאטרון החיות

מוזיאון תל אביב לאמנות מזמין אתכם לחוויה של טבע וחושים בפעילויות משפחתיות ייחודיות המתמקדות בעולם החי. בכל מפגש נצא למסע קולנועי מופלא ונצפה בסרט שנבחר בקפידה. נתוודע לדינמיקה המעניינת בין החיות לבין עצמן, בין החיות לבין בני האדם ובין החיות לחושים הטבעיים שלהן. כל משתתף ומשתתפת יקבלו ערכה לפעילות עצמית בגלריה, שדרכה יוכלו לחקור איך דימוי נייח הופך לדימוי נע.

לאסי שובי הביתה, 2020 | בימוי: האנו אולדרדיסן, 96 דקות, מדובב לעברית

לאסי, הכלבה המפורסמת בהיסטוריה, חוזרת לקולנוע. פלוֺ בן ה־12 וכלבת הקולי האהובה שלו לאסי חיים באושר בכפר קטן. הם חברים טובים שאי אפשר להפריד ביניהם. אבל כשאביו של פלו מאבד את מקום עבודתו, המשפחה חייבת לעבור לדירה קטנה יותר, שאליה אסור להכניס בעלי חיים. פלו שבור הלב נאלץ לוותר על כלבתו האהובה והיא נמסרת ונאלצת לעבור לים הצפוני. כששומר אחוזה מרושע פוגע בלאסי, היא מנצלת רגע של פיזור דעת כדי לברוח. היא יוצאת למסע הרפתקאות לאורכה של הארץ בחיפוש אחר פלו. אך היא לא היחידה שיוצאת למסע – גם פלו לא יכול לשאת את הפרידה מכלבתו ויוצא לחפש אותה. שניהם לא יוותרו בקלות. סרט מחמם לב ומרגש על כוחה של חברות אמיתית, על געגוע ועל נאמנות.

על ערכת הפעילות:

ערכה אישית המזמינה את הצופה הצעיר לבחור ציור המוצג בתערוכות המוזיאון או פרט מתוכו ולפרק אותו כדי ליצור תנועה. הערכה כוללת כיס נייר בצורת מצלמת וידאו, מצלמת סטילס מאוירת עם חור הצצה, גלגל פריימים לציור עצמאי וכמובן – הנחיות לילד ולמבוגר המלווה אותו.

מיועד למשפחות עם ילדים בגיל 5–10


מספר המקומות מוגבל.
הכרטיס מקנה כניסה יומית למוזיאון והשתתפות בפעילות.
הפעילות תתקיים בצמוד למרחב מוגן.
שימו לב! כל משתתף חייב בכרטיס, כולל מבוגר מלווה (בעמוד הזמנת הפעילות יש לבחור כרטיסים כמספר המשתתפים הכולל).

סרטים נוספים בחיות בסרט:

12/7, 30:11: חתול במוזיאון, 2023 >
20/7, 11:30:
מר שועל המהולל, 2009 >
26/7, 11:30:
כנרת: ים של חיים, 2020 >
3/8, 11:30:
המסע של איילו, 2019 >
16/8, 11:30:
פוניו על הצוק ליד הים, 2008 >

הפעילויות הקשורות לטבע ולחושים מוצעות בשיתוף עמותת א.ר.ם לחדשנות ומובילות באף אוזן גרון 
הקרנת הסרטים באדיבות: נונטי מדיה