דילוג לתוכן העמוד

73'-23' — סלון וידאו בין שתי מלחמות מארח את ענת יהלום

שיתוף פעולה בין מוזיאון תל אביב לאמנות לבין זומו, המוזיאון שבדרך

הנכם מוזמנים למפגש שיחה וצפיה משותפת עם ענת יהלום, נכת צה"ל ממלחמת יום כיפור, חברת ארגון נכי צה"ל, מייסדת וחברה בפורום נשים נכות צה"ל, כלת פרס מופת שיקומי של משרד הבטחון, מרצה בארץ ובעולם.

המפגש ייפתח עם צפייה משותפת בעבודת הוידאו 73 (משי קופלביץ', 2021, 13:27 דק') בנוכחות ובהשתתפות האמנית, מתוך הפרוייקט המיוחד 73'-23' — סלון וידאו בין שתי מלחמות.

ההקרנה והשיחה האינטימית ב"סלון" המוזיאון תאפשר דיאלוג פתוח, החלפת מחשבות ומפגש ייחודי על הדרך שבה אמנות מביטה על המציאות והמלחמה, ועל דרכי ההתמודדות של השבים הביתה ממנה.

אודות הפרויקט 73'-23' — סלון וידאו בין שתי מלחמות:

על התפר שבין ה־6 באוקטובר 1973 ל־7 באוקטובר 2023 /// על הקו שמחבר בין מחדל אחד לאחר //// על ציר הזמן שבין שתי הטראומות שבהן הלאומי והאישי שזורים זה בזה, נאצר ונוצר פרויקט רחב היקף שמציג אנתולוגיה של כ־50 עבודות וידאו ישראליות שנוצרו בין, במהלך ולאור שתי המלחמות.
​73'–23' — סלון וידאו בין שתי מלחמות נוגע בשאלות הליבה שמעסיקות את כולנו כעת. הוא נותן מקום לכעס, לאכזבה, לתדהמה ולתסכול ההולך וגובר אל מול מציאות החוזרת על עצמה, אבל גם משאיר מקום לאור, לתקווה ולאופטימיות מדודה. הוא מציע להביט למציאות "בלבן של העין" ולהסתכל באופן ישיר בתבנית של נוף חיינו, נוף שכעת פצוע, דהוי ומדמם, אך הוא עדיין הנוף של המקום שבו בחרנו לחיות, ליצור ולפעול ושעל אופיו אנחנו נחושים להילחם.

האירוע ללא עלות ומותנה בהזמנת כרטיס דרך האתר.
מספר המקומות מוגבל | כל משתתף חייב בכרטיס.

הסיור מתקיים בצמוד למרחב מוגן.

מפגשים נוספים בסלון:

25/9 מפגש עם נתן מרגלית >
26/9 מפגש עם רוי גורדון >