דילוג לתוכן העמוד

Movie Night ערב סרט במוזיאון תל אביב לאמנות / איגור ומסע העגורים | יבגני רומן (2012)

מוזיאון תל אביב לאמנות גאה להשיק סדרת מפגשים חדשה הקושרת בין התערוכות המוצגות ובין סרטים מהארץ ומהעולם. אחת לחודש יוקרן סרט המתכתב עם תערוכה בולטת במוזיאון. לפני כל סרט תתקיים הרצאת מבוא מאת אוצרת התערוכה או אחד האמנים המשתתפים בה.
תוכנית הסרטים צמודה לתוכנית התערוכות. מומלץ לבקר בתערוכה לפני הצפייה בסרט!


איגור ומסע העגורים
| יבגני רומן (2012)
90 דקות, רוסית ועברית, כתוביות בעברית

הסרט נפתח בתחנת תצפית על ציפורים באזור קינון של אלפי עגורים בסיביר, שם טניה מקבלת מבעלה לשעבר – מנהל תחנת התצפית, כתב ויתור על אבהותו לאיגור בן השנתיים. 12 שנים מאוחר יותר, טניה מחליטה לעלות לישראל יחד עם איגור בנה – כבר בן 14. איגור מתנגד נחרצות להגירה. הוא נפגש עם אביו הביולוגי. האב חושף את איגור לעולם הצפרות, ומציע לבנו לעקוב באמצעים טכנולוגיים אחרי עגורים העושים את דרכם מסיביר דרך ישראל לאפריקה. איגור ואימו עולים לישראל ונקלטים בפנימייה. איגור חש מנוכר ומוצא מפלט במעקב אחרי מסע העגורים, בציור וברישום עדין של מסעם. דרך המעקב אחרי העגורים, איגור מוצא לאט לאט את מקומו, מסתגל לחייו החדשים ומוצא את דרכו אל אימו, כמו גם אל אביו שנמצא בתחנת התצפית הרחוקה בסיביר.

לפני הצפייה בסרט, מומלץ לבקר בתערוכה שירה זלוור: התכנסות ציפורים
את הסרט תקדים הרצאה קצרה מאת האמנית שירה זלוור

מספר המקומות מוגבל.
הכרטיס כולל כניסה למוזיאון.

Movie Night — מפגשים נוספים:
12/1 מפגש בתערוכה "היסטוריה של יופי: חדרי המיניאטורות של הלנה רובינשטיין" / "The Powder & the Glory" | אן קרול גרוסמן, ארני רייזמן (2007) >